Nog een dag - Reisverslag uit Orikum, Albanië van Ruud en Birgit Fortgens - WaarBenJij.nu Nog een dag - Reisverslag uit Orikum, Albanië van Ruud en Birgit Fortgens - WaarBenJij.nu

Nog een dag

Door: Birgit

Blijf op de hoogte en volg Ruud en Birgit

22 Mei 2014 | Albanië, Orikum

22 mei 2014 Orikum (A)

Het is moeilijk je los te rukken van een plaats als deze als de omstandigheden uitstekend zijn. Dat doen we dus ook niet, we blijven nóg een dagje!
We worden steeds bruiner en luier. We zwemmen allemaal deze keer. Je went snel aan de temperatuur en dan is het heerlijk, zeker als je kijkt naar de bergtop waar nog een restje sneeuw op ligt.

We laten ons nogmaals verwennen in het restaurant, de vis is nog lekkerder deze keer. Er zitten ook garnalen bij. Een lange dunne vis, met kleine scherpe tandjes smaakt het lekkerst. Ik had mijn camera meegenomen om de schotel te fotograferen, maar dacht daar pas aan, nadat alles op was. Dan maar een foto van de restjes.
Tijdens het eten komen we tot de conclusie, dat het misschien nu toch tijd wordt om verderop te gaan. We zijn door onze voorraden heen en hier is niets te koop. Het brood dat we bestellen, wordt 's ochtends speciaal door de bakker uit het dorp verderop hier gebracht.

We gaan alweer voldaan naar bed.

• 24 Mei 2014 - 22:13

Sonja:

Ondertussen in Velserbroek: het staat 1-0 voor Atletico in de Champions Leagefinale tegen Real. Gelukkig heb ik jouw verslagen om te lezen, voetbal boeit me niet zo..