Tot slot - Reisverslag uit Lutjewinkel, Nederland van Ruud en Birgit Fortgens - WaarBenJij.nu Tot slot - Reisverslag uit Lutjewinkel, Nederland van Ruud en Birgit Fortgens - WaarBenJij.nu

Tot slot

Door: Birgit

Blijf op de hoogte en volg Ruud en Birgit

10 Juni 2014 | Nederland, Lutjewinkel

10 juni 2014 Hörstel (D) - Lutjewinkel 281 km

Na het geweld van gisteravond en vanochtend vroeg, ligt de camping bezaaid met afgewaaide takken en bladeren en hier en daar zijn flinke plassen ontstaan. Wasgoed ligt op de grond, ons kleedje ligt verfomfaaid een stukje verderop. Maar nu is het weer rustig en komt de zon tevoorschijn.

Het is weer even wennen, nu het vrachtverkeer weer in volle hevigheid op de weg rijdt. Ook heel veel auto's met caravan.
We zijn al snel in Nederland en ik bekijk het landschap eens door de ogen van een toerist. Het mooie groene Twente en het gezicht op de IJssel bij Deventer; het mooie stuk door de Veluwe. Gezicht op het Gooimeer, de brug naar IJburg. De berenklauw langs de weg, de groene weiden van Noord-Holland, de koeien in de wei. De sloten en de vaarten, de wijde blik.
Ja, we kunnen ook nog steeds genieten van Nederland.

Om 13:30 uur draaien we het pad op en is de vakantie echt voorbij.
Uitpakken, wassen enz., maar allereerst even in de tuin kijken. Het onkruid tiert welig, maar ondanks dat ziet het er mooi uit.
't Is ook weer goed om thuis te zijn.

• 11 Juni 2014 - 00:18

Corrie Castricum:

Welkom thuis! Het leuke van vakantie is: weg gaan, weg zijn en weer terug komen!

• 11 Juni 2014 - 10:01

Cees Liesbeth,:

Welkom terug in jullie vertrouwde omgeving.
    Weer een mooie vakantie gehad? Van de berichten hebben we begrepen dat het weer niet altijd mee werkte maar dat jullie weer veel hebben beleefd
    We hopen jullie weer snel te zien.
    Groet .Cees / liesbeth.

• 11 Juni 2014 - 12:16

Lisa En Jan:

Fijn dat jullie weer veilig en wel thuis gekomen zijn, hartelijk welkom!!! Dank voor jullie blog, wij hebben het
    regelmatig gevolgd en gelachen/genoten van je verslag en de mooie foto's.
    Wij houden contact ook al is dat 1x per jaar.
    Houdoe en tot ziens Lisa en Jan

• 11 Juni 2014 - 21:53

Bertenriet:

Fijn dat jullie weer gezond terug zijn in het mooie noord holland ! We hebben door de verslagen meegenoten van jullie reis. Groetjes en Tot ziens!

• 19 Juni 2014 - 18:20

Marion:

welkom thuis leuk jullie gevolgd te hebben , het is genieten om het te lezen
    grt marion en tot bij de club ruud