Verwendag - Reisverslag uit Kaštel Stari, Kroatië van Ruud en Birgit Fortgens - WaarBenJij.nu Verwendag - Reisverslag uit Kaštel Stari, Kroatië van Ruud en Birgit Fortgens - WaarBenJij.nu

Verwendag

Door: Birgit

Blijf op de hoogte en volg Ruud en Birgit

09 Mei 2014 | Kroatië, Kaštel Stari

09 mei 2014 Kastel Stari (Kr)

DoDo stond dermate scheef, dat ik andersom in bed ben gaan liggen. Ruud heeft zijn kussen driedubbel onder zijn hoofd gevouwen. Dat gaan we toch even veranderen vandaag.

Lekker buiten ontbijten en koffiedrinken. Dan horen we dat we op de koffie gaan bij Linda (dochter van PiWi) die hier een vakantiewoning heeft. PiWi op de scooter, wij op de fiets.

Op het terras koffie met lekkers en daarna naar het strandje. De jongens en Wien en ik gaan zwemmen (beetje, maar niet erg koud). Ruud, Piet en Linda blijven lekker op het strand in het zonnetje.
Ook een broodje eten we bij Linda en daarna gaan we terug naar de camping. Ik ga foto's van de telefoon versturen naar de PC, zodat ze op de website kunnen. Omdat ik er maar 5 per keer kan sturen, duurt het best lang.
Omdat ik dat in een gebouwtje binnen moet doen, laat ik het daarbij en ga lekker in het zonnetje zitten met een biertje. Morgen weer een dag. Beetje jammer dat onze constante metgezel deze reis, de grasmaaier, ook hier weer aanwezig is. Het is ook nog een zo'n kantenmaaier, die een hels kabaal maakt.

Ook voor het avondeten zijn we uitgenodigd en dus stappen we tegen zevenen weer op de fiets. Het is gezellig en lekker, ook Baba, Linda's schoonmoeder is er.
Morgen gaan we haar tuin bekijken. Terug op de camping zet ik de afgelopen dagen in de PC en duik daarna voldaan een redelijk horizontaal bed in. Het gras is ondertussen een heel stuk gemaaid.

• 11 Mei 2014 - 18:07

Sonja:

Ondertussen in Velserbroek: Koen en Sonja zijn hier om te klaverjassen met Herman en Tycho. We hebben samen bier gekocht tijdens de Gentse feesten vorig jaar juli; een aantal dure exemplaren (met champagnekurk) stond nog steeds in de berging en daar hebben we vandaag twee van geproefd. Zie foto's op je iPhone.

• 11 Mei 2014 - 20:28

Sag:

Gezellig allemaal en leuk dat jullie weer herenigd zijn met PiWi. Mooie foto's van Kroatie. Hier gaat alles weer naar normaal. Bri begint morgen weer met school en India was deze week al geweest. Woensdag en donderdag ga ik naar de kamplocatie in Odoorn. Nog 1,5 maand en dan is het schooljaar voorbij ;-) Veel plezier nog!