Lekkere luie dag in Kusadasi - Reisverslag uit Kusadasi, Turkije van Ruud en Birgit Fortgens - WaarBenJij.nu Lekkere luie dag in Kusadasi - Reisverslag uit Kusadasi, Turkije van Ruud en Birgit Fortgens - WaarBenJij.nu

Lekkere luie dag in Kusadasi

Door: ruudenbirgit

Blijf op de hoogte en volg Ruud en Birgit

13 Mei 2012 | Turkije, Kusadasi

Lang geslapen. De mannen halen brood en nemen, omdat het moederdag is, ook iets lekkers voor de koffie mee.
Het is mooi weer, dus na de koffie lopen we richting de stad. Veel winkels, veel toeristen, alweer nieuwe cruiseschepen aan de kade.

We kunnen ons arm kopen aan tassen, schoenen, leren jasjes, souvenirs en noem maar op.
Dat doen we niet, we stellen veel mannen teleur, die ons proberen te werven met kreten als "goedkoper dan Zeeman/Wibra", "allemachtig prachtig", "special price for you", het bekende werk.

De middag is weer voor rust en recreatie en het bijwerken van de site. Veel te veel foto's maken we. Tegen zessen verdwijnt de zon en wordt het plotseling een stuk kouder.
In het kader van moederdag gaan we uit eten vlakbij de camping.

We zitten nog maar net als de al dreigende lucht ons naar binnen doet verhuizen. Het personeel probeert met man en macht de leren stoelen op tijd onder dak te krijgen en 5 minuten later barst de hemel open.
Stortregens, onweer en de stroom valt weer uit.

Heel lang duurt het niet, als het hoofdgerecht komt is het droog en is er weer licht.
Helaas komt er ook levende muziek in de vorm van een zanger met elektrische gitaar. Hij zingt goed, maar het is veel te luid.
We verlaten het pand voordat de fles wijn helemaal leeg is. Zelfs na middernacht is de muziek in de camper luid en duidelijk te horen, jammer.