Mexico City - Washington - Schiphol - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Ruud en Birgit Fortgens - WaarBenJij.nu Mexico City - Washington - Schiphol - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Ruud en Birgit Fortgens - WaarBenJij.nu

Mexico City - Washington - Schiphol

Door: ruudenbirgit

Blijf op de hoogte en volg Ruud en Birgit

24 Februari 2007 | Mexico, Mexico-stad

Dag 41

Om half zeven is de taxi er. Hij rijdt ons in een sneltreinvaart naar het vliegveld. 10 minuten. Inchecken kan ook direkt, zodat we om ca. 07.00 uur kunnen beginnen met wachten. Eerst ontbijten en daar blijven zitten (Ruud) en gewinkeld (wij).
Alleen een Time magazine gekocht voor Ruud. Verder was alles of in dollars of te duur. Het is al snel 09.00 uur, tijd om te boarden.
Gelukkig worden mijn handcrème en zonnebrandcrème niet afgenomen. Na een voorspoedige vlucht kwamen we om 14.45 uur aan in Washington, samen met heel veel andere vluchten. Het heeft ons 1 uur en 3 kwartier gekost om door de douane en immigratie te komen.
Op tijd mijn crèmes in de hoofdbagage gedaan! We hadden nog net even tijd voor een biertje, toen boarden. Ik zat apart van de rest, maar met wat wisselen, kwam Ruud naast mij zitten. De vlucht was voorspoedig en we kwamen keurig op tijd op Schiphol aan.
Daar bleek dat de meeste bagage in Washington was achtergebleven. Oponthoud door invullen van papieren etc. Sagra, Axel, Kirsten, Lennard en Maren waren er om ons op te halen. Erg lief. Met z'n achten koffiegedronken, Wil en Mieke op de trein wij met Axel en Sagra mee via Alkmaar (kort) en Nieuwe Niedorp (kort) naar Lutjewinkel.
Post gelezen, 's middags kwamen Sagra, Melle en India op visite en daarna Axel, Annemarie en Yuri. Ook Roland en Henk kwamen even langs om de laatste keer de kippen te doen.
Met de kinderen pizza's besteld. Nadat iedereen weg was om ca. 19.45 uur naar bed. Heerlijk geslapen tot de volgende ochtend, Ruud heeft enige uren opgezeten.
Poster vergeten en weer gevonden.