Gestoken - Reisverslag uit Préveza, Griekenland van Ruud en Birgit Fortgens - WaarBenJij.nu Gestoken - Reisverslag uit Préveza, Griekenland van Ruud en Birgit Fortgens - WaarBenJij.nu

Gestoken

Door: Birgit

Blijf op de hoogte en volg Ruud en Birgit

25 Mei 2014 | Griekenland, Préveza

25 mei 2014 Preveza (Gr)

We slapen lang en als ik de deur open doe, zie ik het gisteren bestelde brood al op onze tafel liggen, omringd door veel moerbeien. Ook op het buitenkleed liggen er heel veel, dus eerste maar even met de stoffer aan het werk.
Onze boom geeft witte vruchten, het lijken net frambozen. Ze smaken en ruiken heel zoet.

Wien is gisteren bij Dodoni in haar voet gestoken door een of ander beest. Ze heeft de angel er wel meteen uitgetrokken, maar nu is haar voet flink opgezwollen en ze heeft sinds gisteravond koorts. Ze blijft de hele dag wat ziekjes.
Het weer is prachtig en het is warm, de bomen staan hier niet voor niets en we maken graag gebruik van hun schaduw. We gaan nog even zwemmen, deze keer met waterschoenen aan, dat is wel veel prettiger met alle rotspartijen onder water.

Er zijn wasmachines en mooie drooglijnen, dus ook die klus wordt weer geklaard. Lekker luieren verder. Morgen kijken hoe het met de patiënt is voor we verdere plannen maken.