Weer thuis - Reisverslag uit Lutjewinkel, Nederland van Ruud en Birgit Fortgens - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Lutjewinkel, Nederland van Ruud en Birgit Fortgens - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: ruudenbirgit

Blijf op de hoogte en volg Ruud en Birgit

06 Juli 2011 | Nederland, Lutjewinkel

6 juli 2011 Rostock (D) - Lutjwinkel (Nl) 639 km

De tweede keer deze vakantie, dat we vroeg opstaan en gaan rijden. Blauwe lucht, lekker warm.
Het landschap langs het traject tot Lübeck is weer bijzonder aangenaam. Voor Hamburg komen we in een file vanwege een gekantelde vrachtauto.
Tussen Hamburg en Bremen blijft het behelpen zolang de weg niet klaar is.

Voor Bremen komen de eerste wolken, die al snel tot regenwolken uitdijen.
Pas als we bij de Afsluitdijk zijn, ziet het er weer beter uit en uiteindelijk komen we om half zes met prachtig weer thuis. En zo hoort het ook, tenslotte hebben we de hele vakantie al geluk gehad met het weer.

Tegenvaller thuis is de fikse overstroming in de badkamer. Veel regen en een afvoer die terugloopt zijn daar debet aan. Annemarie en Henk zijn zo lief geweest om het water alvast te verwijderen.
Aan ons de taak de komende dagen een oplossing te vinden voor het probleem.

• 06 Juli 2011 - 20:17

Sag:

Welkom thuis!!! Ben blij dat jullie er weer zijn.

Kus en welterusten

• 06 Juli 2011 - 21:05

Tonencorriecastricum:

Wij hebben zeker "meegenoten" van de verslagen en foto's!
    Jullie zijn net op tijd terug om de Tour de France mee te maken.
    Geniet weer lekker van op-kleinkinderen-passen, gras-maaien,
    Lutjewinkeler-lucht-inademen, DoDo-opruimen, koffie-uit-je-eigen-
    apparaat-drinken, slapen-in-je-Lutjewinkeler-eigen-bed, douchen-
    onder-je-eigen-douche! Welkom thuis!

• 07 Juli 2011 - 21:28

Sonja:

en nu heb je nog de hele zomer voor de boeg, wat een luxe. Je zult het wel een tijdje druk hebben, zie de reactie van Ton en Corrie.
    Volgende week heb ik de laatste koorrepetitie, en 22 juli krijgen de basisscholen vakantie en wordt het misschien wat rustiger op de weg. Dat is ook een soort vakantiegevoel.
    Velkom hjem og tak for din rejseverslag, of zoiets.

• 08 Juli 2011 - 14:51

Lisa En Jan:

Wat een geweldig verslag was dat wij hebben het erg interessant gevonden waarvoor onze dank.
    En nu fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn. Als je wat bent bijgekomen en alles weer een beetje
    op orde hebt kun je een belletje van ons verwachten. Tot ziens

• 08 Juli 2011 - 19:11

Bertenriet:

Fijn dat jullie weer gezond thuis zijn. We hebben inderdaad meegenoten van de verslagen en de fotoos. Bedankt daarvoor! Sterkte met de werkzaamheden die op jullie wachten en Tot Ziens!