Meevallers - Reisverslag uit Rostock, Duitsland van Ruud en Birgit Fortgens - WaarBenJij.nu Meevallers - Reisverslag uit Rostock, Duitsland van Ruud en Birgit Fortgens - WaarBenJij.nu

Meevallers

Door: ruudenbirgit

Blijf op de hoogte en volg Ruud en Birgit

05 Juli 2011 | Duitsland, Rostock

5 juli 2011 Trelleborg (Z) - Rostock (D)

Na die ene grote bui is het vannacht droog gebleven. Afgezien van de herrie als er een ferry aankwam, hebben we goed geslapen.
Onze overnachtingsplek blijkt direkt naast het kantoor van de ferry te zijn en we gaan heen om te kijken of we eerder over kunnen. Dat kan, vanmiddag om 15:30 uur is er plaats.

Dat geeft ons de tijd om boodschappen te doen en naar Clas Ohlsen te gaan, de giga winkel, waar we opvouwbare schragen willen kopen. De winkel blijkt hiet vlakbij, dus ook dat zit mee.
De parkeerplaats is t.o. McD en dat levert gratis internet. Dus even updaten, voor de accu van de laptop leeg is. We gaan zo naar de terminal om aan boord te gaan.

De overtocht is een stuk aangenamer als je lekker buiten in de zon kunt zitten, een heel verschil met de heenreis.
In Rostock tanken we en gaan even wijn scoren in de duty-free shop in de haven.
Dan de rondweg om Rostock op en na een km of 20 op een parkeerplaats tussen de grote jongens geparkeerd voor de nacht.

• 05 Juli 2011 - 15:39

Marion:

de laatste dag en dan weer welkom thuis , nog een goede reis.

• 06 Juli 2011 - 10:18

Wil En Mieke: