Zonnig en warm - Reisverslag uit Conil de la Frontera, Spanje van Ruud en Birgit Fortgens - WaarBenJij.nu Zonnig en warm - Reisverslag uit Conil de la Frontera, Spanje van Ruud en Birgit Fortgens - WaarBenJij.nu

Zonnig en warm

Blijf op de hoogte en volg Ruud en Birgit

14 April 2013 | Spanje, Conil de la Frontera

14 april 2013 Conil de la Frontera (S)

Zonnig en warm. We hadden gehoord dat het dat zou zijn deze zondag in Nederland. Van Sonja hoorden we hoe de wind teleurstellend hard en koud waaide.
Hier in Conil was het wel zonnig en warm en gelukkig waaide er een stevige ietwat koele wind. 't Kan verkeren.
Een half uurtje in de zon (goed ingesmeerd) en daarna in de schaduw van de luifel. Na de pre-dinner drinks vonden we het zelfs te fris om buiten te eten.
Al met al een rustige dag.

We hebben afgesproken om morgenochtend over te steken naar Marokko. Ik heb de hele camper ondersteboven gehaald om de uitdraaien van campings die Ruud had gemaakt terug te vinden.
Aanvankelijk tevergeefs. Uiteindelijk bleken ze in de laptoptas te zitten, waarvan ik vergeten was dat ik die had meegenomen.
Blij toe, een mens begint toch aan zichzelf te twijfelen op zo'n moment.

P.S. Ik heb geen kerrie geur geroken. De foto's zijn allemaal rijdende voort gemaakt en sommige bloemen kan ik niet zo snel thuisbrengen.

  • 14 April 2013 - 22:11

    Mario:

    Ruud en Birgit,
    Leuke reis gaan jullie weer maken. Marokko lijkt mij prachtig en zo veel moois te zien daar. We gaan het volgen en we zijn nieuwsgierig naar wat foto's. Heel veel plezier en genieten maar.
    Groetjes vanuit Nierup,
    Francis en Mario
    francismario.waarbenjij.nu

  • 15 April 2013 - 00:50

    Lennie 74:

    Daar gaan de Fortgens weer het avontuur tegemoet. Op naar de lekkere warme temperaturen en wat zonlicht. Daar knapt een mens van op. Hier regent het de laatste tijd weer heel erg veel.

    We houden contact.

  • 15 April 2013 - 01:51

    Kirsten:

    Ja, blijf maar waar je nu zit want hier is het slecht slechter slechtst. Wat een regen.
    De wind heeft vandaag onze boom naar de grond gekregen. Ik hoorde een harde klap en toen ik ging kijken lag die daar met wortel en al uit de grond getrokken.
    Geniet in Marocco. en doe voorzichtig.
    gr. Kir

    PS: mam je schrijf heel leuk en klinkt opgewekt.

  • 16 April 2013 - 14:46

    Jan En Marti Oosterhof:

    Dat hebben jullie snel gedaan , dappere Dodo!
    Hier is het weer iets beter,wij hebben zondag Komm, holder Lenz gezongen in Hoogkarspel en het werkte meteen. Na afloop hebben we nog kunnen bbqen met zwager en schoonzus. nu weer veel wind. Geniet er lekker van en hartelijke groeten van ons ook aan piwi.

  • 16 April 2013 - 15:46

    Trix:

    Hallo Ruud en Birgit, wat heerlijk voor jullie om 'onderweg' te zijn. En jullie zijn nu een beetje in de buurt van de plek waar ik over 2 weken ben: Malaga en Granada. Maar jullie steken de straat van Gibraltar over, bijzonder! Geniet ervan. Hartelijke groeten van Trix

  • 25 April 2013 - 11:52

    Nan:

    Goeie reis en geniet en doe mijn hart. groeten aan mijn zus en zwager. En pas op op het grote plein in Marrakesh. Je kunt er wel lekker eten. Groet Nan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Conil de la Frontera

Ruud en Birgit

Via zuidoost Europa reizen we naar en door Turkije

Actief sinds 11 April 2010
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 170218

Voorgaande reizen:

17 April 2016 - 21 Mei 2016

Naar de hak van de laars

24 April 2014 - 10 Juni 2014

Rondje Europa

08 April 2013 - 31 Mei 2013

Marokko

02 Mei 2012 - 20 Juni 2012

Op weg naar Turkije

27 Mei 2011 - 06 Juli 2011

Op weg naar het Noorden

08 Oktober 2010 - 06 November 2010

Op weg naar het zuiden

12 April 2010 - 13 Mei 2010

Mijn eerste reis

15 Januari 2007 - 24 Februari 2007

Mexico

Landen bezocht: