Rustdag - Reisverslag uit Tineghir, Marokko van Ruud en Birgit Fortgens - WaarBenJij.nu Rustdag - Reisverslag uit Tineghir, Marokko van Ruud en Birgit Fortgens - WaarBenJij.nu

Rustdag

Door: Birgit

Blijf op de hoogte en volg Ruud en Birgit

04 Mei 2013 | Marokko, Tineghir

4 mei 2013 Tinerhir (Tinghir)

Van Rachid hoorden we gisteren, dat we omdat we al in Merzouga zijn geweest, we Zagora wel kunnen missen. Meer van hetzelfde maar dan kleiner. Het scheelt een heel eind heen en weer als we dat doen, dus kunnen we rustig een dagje extra hier op de camping blijven.

Na de uittocht van de ANWB-groep is het erg rustig en leeg op de camping.
We maken gebruik van de wasmachines, hier droogt alles toch snel.
Ruud is de hele ochtend bezig om uit een kleine 400 foto's gemaakt tijdens onze tocht gisteren een selectie te maken.
Uiteindelijk ziet hij kans om het tot 48 te beperken.

Wien heeft geen koekjes meer en besluit ze dan maar te gaan bakken.
Zo kan ze meteen haar oventje testen. We bakken ook een plaatje (= 8 koekjes) vol in mijn oventje en dat lukt prima. Kan ik dus ook wel eens doen.

Zoals al voorspeld door Piet en Ruud vindt Wien toch nog twee trays bier onder haar bed; daar werden we toch wel even blij van.
Eigenlijk zou ik pannenkoeken bakken, maar we gaan toch maar naar het restaurant. Het regent ook weer een beetje.
Lekker dagje zo.

• 05 Mei 2013 - 11:00

Els Goetjes:

Hallo Birgit en Ruud, eindelijk kan ik op de site komen, kreeg steeds bericht dat site in onderhoud was. Zo te lezen hebben jullie al veel meegemaakt,van ontplofte accu tot zandduinen, bergen, stoffige dorpjes, Saharasafari, bossen, ect., leuk om te lezen en prachtige foto's.
    We zijn ondertussen alweer ruim 3 weken terug uit de Algarve, is erg goed bevallen
    Algarve is heel mooi, alles stond in bloei, mooi groen, spectaculaire kusten, maar ook heel mooi achterland. B&B's waren heel gezellig, mooi gelegen. Het weer had ies warmer mogen zijn, maar toch niet geklaagd. In Sagres (uiterste ZW puntje Europa) liepen we in t-shirtje, dus ach het kon slechter! geen zwembadweer, maar wel heel veel gezien, voor herhaling vatbaar.Tijdens vak. The Hangmans daugther gelezen, leuk boek! In juni misschien naar Frankrijk.
    Jullie nog veel plezier, doe voorzichtig! Groetjes Els en Joop