Alweer een rustdag - Reisverslag uit Taliouine, Marokko van Ruud en Birgit Fortgens - WaarBenJij.nu Alweer een rustdag - Reisverslag uit Taliouine, Marokko van Ruud en Birgit Fortgens - WaarBenJij.nu

Alweer een rustdag

Door: Birgit

Blijf op de hoogte en volg Ruud en Birgit

09 Mei 2013 | Marokko, Taliouine

9 mei 2013 Taliouine

Het is alweer een prachtige zonnige dag. Wat lichte bewolking, maar dat is wel prettig. Het zwembad lokt een paar maal per dag. Bij de camper is het goed toeven, zodra het windje begint te waaien. Zo'n uitzicht zoals we dat hebben vanuit onze luie stoel zullen we niet snel weer krijgen. De luidruchtige Fransen van gisteren zijn vertrokken, er staan nu alleen nog Nederlanders, sommigen daarvan zijn we al eerder tegengekomen. Er zijn veel Nederlanders op pas in Marokko en iedereen rijdt min of meer het zelfde rondje/zigzagje, dus je komt elkaar wel eens tegen.

Ik zit nu in de schaduw van een boom bij de receptie mijn blog bij te werken, terwijl de irritante vliegen om me heen drenzen (in elk paradijs is wel een slang), maar nu ben ik tenminste weer bij.

• 10 Mei 2013 - 09:39

Sag:

En ik ben ook weer bij moest vanaf 1 mei nog lezen. xxxx

• 11 Mei 2013 - 16:35

Lennard:

Het ziet er bijzonder ruig uit. Prachtig om dat te zien. Een wereld die in de verste verte niet lijkt op de noord-hollandse akker en veeteelt velden. Grtz familie uit Sur die te kampen hebben met heeeeel veeeeel regen.