Even doorbijten - Reisverslag uit Toledo, Spanje van Ruud en Birgit Fortgens - WaarBenJij.nu Even doorbijten - Reisverslag uit Toledo, Spanje van Ruud en Birgit Fortgens - WaarBenJij.nu

Even doorbijten

Door: Birgit

Blijf op de hoogte en volg Ruud en Birgit

24 Mei 2013 | Spanje, Toledo

24 mei 2013 Cabopina - Toledo 561 km

We hebben een flinke rit voor de boeg, dus op tijd vertrekken. Eerst door een mooi berglandschap, langs een volgebouwde Costa del Sol, dan bij Malaga noordwaarts richting Cordoba.
Het blijft mooi, ook veel bermbloemen in veel kleuren. Af en toe moet DoDO weer even een tandje lager, maar we halen heet wel. Veel olijfboomgaarden en wijngaarden. Klaprozen ertussen.

Na Bailén gaat het richting Madrid en wordt het vlakker, we rijden op de hoogvlakte. Vlak voor Toledo zien we in de verte de besneeuwde toppen van een of andere Sierra.
Gelukkig zijn de wegen allemaal 4-baans, dus we kunnen lekker opschieten. De camping ligt even buiten Toledo aan de Taag en vanaf het (lege) zwembad kun je de stad prachtig zien liggen.
Onderweg af en toe veel bewolking, maar hier is het heerlijk zonnig en warm. Morgen gaan we er heen.