rustig dagje Göreme - Reisverslag uit Göreme, Turkije van Ruud en Birgit Fortgens - WaarBenJij.nu rustig dagje Göreme - Reisverslag uit Göreme, Turkije van Ruud en Birgit Fortgens - WaarBenJij.nu

rustig dagje Göreme

Door: ruudenbirgit

Blijf op de hoogte en volg Ruud en Birgit

26 Mei 2012 | Turkije, Göreme

We laten de ballonnen voor wat ze zijn; het bed is lekker warm. Een paar uur later is het ook buiten lekker van temperatuur.
Helaas is dat niet van lange duur, de lange broek en de fleecevesten moeten weer aan.

Tegen de middag gaan we naar het uitzichtspunt schuin tegenover de camping.
Weer een ander stukje moois. De souvenirwinkel die er staat is een van de mooiere.
We hebben geen brood meer voor de lunch (het brood dat de beheerder keurig iedere ochtend klaarhangt, hebben we in een keer opgegeten), dus lopen we meteen door naar het dorp.

Inmiddels is het weer zonnig en hoe lager we komen hoe warmer het wordt, vesten weer uit dus. Brood gekocht, lekker rondgelopen, winkeltjes kijken en op een terrasje lekker koffie met koek genomen.
Nog een paar kaarten gekocht en verstuurd en retour camping.

Het weer blijft met ons spelen, zon weg: aankleden, zon terug: uitkleden. Bij de wasbakken heb ik nog een heel gesprek met een jongen die met zijn vriendin op de fiets de wereld rond wil.
Ze zijn 2 maanden geleden vertrokken uit Nederland. Dapper.

Rond 19:30 uur kleuren de bergen weer rood en rennen Piet en Ruud naar het platform bovenaan de camping om foto's te maken.
Na het eten roept Lennard ons op om te skypen en dat lukt wonderwel. Zo slecht als het internet gisteren was, zo goed is het vandaag.

In de avond valt de wind valt weg, het regent eens niet, lekker rustig.

• 26 Mei 2012 - 21:47

A:

Ik vind lonely man on the prairie het mooist!

• 27 Mei 2012 - 12:33

Cees-liesbeth:

o,o,o,wat mooi allemaal. zo lekker ontspannen allemaal. wij hebben gelukkig erg mooi weer, dat maakt veel goed. nog veel genoegen, groet.
    Cees -Liesbeth