Gedwongen zondagsrust - Reisverslag uit Alsvåg, Noorwegen van Ruud en Birgit Fortgens - WaarBenJij.nu Gedwongen zondagsrust - Reisverslag uit Alsvåg, Noorwegen van Ruud en Birgit Fortgens - WaarBenJij.nu

Gedwongen zondagsrust

Door: ruudenbirgit

Blijf op de hoogte en volg Ruud en Birgit

19 Juni 2011 | Noorwegen, Alsvåg

zondag 19 juni 2011 Toftenes Camping

Het gaat iets beter met Ruud vanochtend, maar het houdt niet over.
Ik gebruik deze rustdag voor de was, de weblog en wat er zo verder voorhanden komt. Aan het begin van de dag mooie wolken, maar die konden de zon niet weghouden. Wat hebben we toch een geluk met het weer.

We zijn blij met de aanmoedigingen van onze lezers. De dongel is een goed idee voor een volgende reis en dan meteen ook maar een 6 volts laptopoplader meenemen.
Dodo schudden als ze problemen heeft zal niet gaan, zelfs een storm doet haar nauwelijks bewegen.
Blijf vooral reageren, we vinden het leuk.

P.S.
We hebben onze eerste video op de blog gezet. De maalstroom op 8 juni

• 19 Juni 2011 - 19:01

Corrie Castricum:

Dag Ruud en Birgit,
    De foto's spreken voor zich! Prachtige natuur en je hoort de stilte.........
    Wij wensen jullie nog veel mooie dagen en blijf dit tegen elkaar zeggen want zo'n
    opmerking verveelt nooit.
    Waarom heet de camper DoDo? Engels DoenDoen of van Dappere Dodo? Of allebei?
    Ruud, sterkte met je rug.
    De groeten van Ton en Corrie Castricum

• 19 Juni 2011 - 21:05

Cees-liesbeth:

tjonge tjonge en ja wat nog meer.

Fantasties allemaal, fijn dat jullie goed weer hebben.
    Prachtige foto s, het klopt he dat je bij iedere nieuwe bocht weer oo roept.
    Leuk dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Ruud nog even flink oefeningen doen dan gaat het snel weer beter met je rug.
    Geniet met volle teugen maar dat hoeven we tegen jullie niet te zeggen, dat gaat lijkt wel vanzelf.

Groet Cees en Liesbeth.

• 20 Juni 2011 - 16:10

Mieke En Wil:

Jammer, Ruud. Een goed en spoedig herstel gewenst.