Even bijkomen - Reisverslag uit Ramberg, Noorwegen van Ruud en Birgit Fortgens - WaarBenJij.nu Even bijkomen - Reisverslag uit Ramberg, Noorwegen van Ruud en Birgit Fortgens - WaarBenJij.nu

Even bijkomen

Door: ruudenbirgit

Blijf op de hoogte en volg Ruud en Birgit

14 Juni 2011 | Noorwegen, Ramberg

dinsdag 14 juni 2011 Ramberg (N)

Aan alles komt een eind, zo ook de gezamenlijke tijd op de Lofoten. Mart en Jan en ook Piet en Wien vertrekken naar Moskenes, voor de veerboot naar Bodo. In Bodo zullen zich ook hun wegen splitsen. We hebben een leuke tijd met elkaar gehad.

Wij besluiten nog een dagje hier te blijven. De zon schijnt en uit de wind is het heerlijk. Een wandelingetje naar de supermarkt, kaarten schrijven, foto's uitzoeken, schrijven, lezen en lekker luieren. Soms is dat even nodig.

• 14 Juni 2011 - 21:26

Ton En Tineke:

Vanavond jullie reisverslagen en de foto's bekeken.
    Prachtig allemaal.
    Geniet nog maar even lekker verder daar!
    Groetjes, Ton en Tien.

• 15 Juni 2011 - 05:04

Sag:

Samen met Mel de foto's gekeken. Wat zijn jullie plannen verder? Misschien nog een paar dagen luieren?

Kus Sag

• 15 Juni 2011 - 19:02

Piet En Wien:

Ik wil deze ook wel kopen!
    Gr. WiPi

• 15 Juni 2011 - 19:08

Piet En Wien 2:

Nog een rommel-nacht met Jan en Mart in Saltstraumen doorgebracht. Een verre buurman onwel geworden en klopte om 13.30 uur bij hun aan met het verzoek de man met de auto naar het ziekenhuis te brengen. Wij werden wakker omdat Mart zei: Dat doen we niet, maar wel 112 bellen. Een kwartier later stond er een ambulance waarmee hij even later werd afgevoerd. Midden in de nacht een koppie thee gedronken om de slaap weer te kunnen hervatten. 's Morgens nog aangboden om de camper naar Bodo te brengen, maar ze wilde liever in Saltstraumen blijven.